vrijdag 29 juli 2011

Weer stapje verder

Vandaag ben ik weer een stapje verder, of een stapje dichterbij mijn doel. Het is maar hoe je het bekijkt.

Ik heb vanmorgen een Chakra-healing gehad. Dat heeft een collegaatje van mij gedaan. Op de een of andere manier trek ik toch dat soort mensen altijd aan. Mensen in de alternatieve geneeswijze bedoel ik dan. Het is op het juiste moment dat zij in mijn leven is gekomen, het moet zo zijn.

Een aantal Chakra's waren goed - dus in balans. Maar mijn 1e en 2e Chakra waren duidelijk uit balans. Die heeft ze meteen 'even' goed gezet. Toen ze de pendel boven mijn 6e Chakra hield kreeg ik een rilling door mijn lichaam. Dit was een mooie ervaring.



Eind september ga ik Reiki 2 doen en ik wil daarvoor nog een Chakra healing bij haar doen, zodat Reiki 2 nog beter doorkomt. Daarna kan je er heftig op reageren....zal bij mij dan wel het geval zijn. Ik ben meestal wel gevoelig voor dat soort dingen.

Ik kreeg ook weer als advies om meer te gaan wandelen. En eigenlijk weet ik het ook wel; ik moet meer wandelen, vooral in de natuur. De gezonde frisse lucht binnen krijgen, de juiste energie ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten