zondag 10 juli 2011

Volgende stap....

De volgende stap naar mijn nieuwe IK is ook gezet. Ik heb besloten om voor mezelf iets te willen gaan doen. Nu klinkt dat 'iets voor mezelf' natuurlijk ook nog erg vaag, maar het gaat over een eigen praktijk in de natuurgeneeswijze.
Ik heb al de opleiding kruidengeneeskunde gedaan en voedingsleer. Reiki 1 heb ik ook al, dat was eigenlijk voor mezelf. Maar het belangrijkste heb ik dit weekend gedaan: ik heb mezelf opgegeven voor een cursus Reiki 2, deze is in september, duurt een weekend. Als ik dat heb dan kan ik ook andere helpen. En dus iets voor mezelf beginnen.

Ook heb ik al zitten kijken waar ik mijn praktijk ruimte wil hebben, doe ik dat thuis - kost niets, maar je hebt wel vreemde mensen over de vloer- of huur ik ergens iets....dat kost geld en heb ik dit ervoor over. Ik kan ook bij de mensen thuis komen, dit levert meer op ivm de reiskosten die ik dan reken.

Verder ben ik ook bezig om mijn zesde zintuig open te zetten. Hier helpt een medium mij. Maar ik moet geduld hebben want ik wil alles en wel nu meteen. Dat gaat niet lukken. Ik ben al een stuk verder en wijzer dan ik was. Het is ook heel leuk om te doen, en maak van alles mee.

Ik weet dat mijn ouders bij me zijn, loop te mopperen als ik denk dat ik niets meemaakt maar prompt gebeurd er iets waardoor ik dan toch weer weet oja ze zijn er nog.
Al is het vaak nog erg druk in mijn hoofd door van alles en nog wat, en kan ik me soms absoluut niet ontspannen. (Een kennisje merkte van de week op, dat het heel druk is in me en dat mijn schouders en mijn rug behoorlijk gespannen zijn.) Ik vind het zo leuk en interessant om dit mee te mogen maken, dat het me niet snel genoeg kan gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten