vrijdag 10 juni 2011

Ervaring

Er gebeurt deze week heel wat met mij. Ik ben duidelijk in een leerproces, het kan me allemaal niet snel genoeg gaan. Maar ik krijg telkens te horen: heb geduld, als het komt komt het vanzelf wel jou kant op.
Zal het dan eindelijk zover wezen.....

Van de week heb ik een hele mooie ervaring bij een medium gehad. Was de gehele dag van slag, onrustig in mijn hoofd. Het was niet iets vreemds, want eigenlijk wist ik het al: pa en ma zijn bij me, constant, en ook mijn oma is er. Ik kreeg te horen dat ome Huub ook bij me is. Pa en ma zijn gelukkig weer samen. Volgens mij heeft mijn vader dat geweten, hij heeft altijd gezegd dat ze weer bij elkaar zouden komen in het hiernamaals. Ik vind dat zo mooi...Terwijl ik dit schrijf springen de tranen ook weer in mijn ogen. Allerlei emoties komen boven. Er vallen ook een aantal puzzel stukjes op z'n plaats, waarom bepaalde dingen zo lopen. Heel mooi.

En vannacht heb ik in mijn droom een teken gekregen dat het zover is, dat ik er klaar voor gemaakt word om mijn spiritualiteit te ontwikkelen. Ik wil ook met mijn ouders kunnen communiceren en dingen opvangen. Ik wil in de toekomst een praktijk om mensen te helpen te genezen, antwoorden te geven op hun vragen. Dat lijkt me zo mooi. Ik ben hier zo blij mee. Ik ben weer helemaal onrustig, wil van alles te gelijk en dat gaat niet.

Ik moet geduld hebben. Het komt vanzelf dat weet ik ook wel, ik sta er klaar voor, kom maar op...ben d'r helemaal klaar voor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten