donderdag 2 juni 2011

Dromen, Durven, Doen

Dromen, Durven, Doen..ik heb daar iets mee. Ok het is de titel van een boek, maar het spreekt me ook aan. Het komt in me op, op de meest vreemde tijden.

Dromen...ik heb ze genoeg, zijn vaak op dit moment niet te realiseren omdat ik dingen droom die heel veel geld kosten, mooi vrijstaand huis/boerderijtje....een leuk bootje om lekker weg te dromen op het water. Ik droom 's nachts ook genoeg en ben ze ook weer aan het opschrijven. Gisteravond nog een kaart van Aartsengel Michaël getrokken die me erop verwees dat ik mijn dromen dagboek bij moet houden en vannacht 2 dromen gehad....

Durven....tja, durven je emoties te tonen. Durf je hoofd leeg te maken en alles wat je hebt meegemaakt een plekje te geven. Dat wordt voor mij een hele uitdaging waarvoor ik bij mezelf heel diep moet gaan. Komende woensdag moet ik eraan geloven, dan helpt een hele lieve vrouw mij daarmee. En misschien krijg ik antwoord op mij vragen. Bij haar durf ik mezelf los te laten, dat weet ik zeker. Maar ik blijf het griezelig vinden. Maar het zal beslist een mooie ervaring worden.

Doen...ik ga aan mezelf werken. Het wordt een lastige klus, maar een mooie ervaring. Misschien kom ik dingen tegen die ik van mezelf nog niet ken, maar daar leer ik alleen maar van. Dat ga ik doen: alles een plekje geven en daarna een nieuwe start. Het is begonnen met de beslissing van het starten van een opleiding, de aankoop van mijn nieuwe auto, dan mezelf en een nieuwe baan en wel op korte termijn.

Zo het begin is er....
En komende week ga ik het boek kopen Dromen Durven Doen....

2 opmerkingen:

  1. En jij zegt dat je niet droom, durft en doet? Kijk eens goed naar je laatste zinnen? Welkom in de wereld van Durven Dromen en Doen maar vooral die van JOU of te wel Welkom in jou wereld, waar je mag zijn wie je bent en wie je mag zijn. De weg word lichter. Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Miran je hebt helemaal gelijk, maar de weg wordt ook al lichter. Er gebeuren dingen, er vallen puzzelstukjes op z'n plaats. En er worden dingen bevestigd die ik eigenlijk al wist, maar het wel prettig is dat ze bevestigd worden..
    Dank je voor je bemoedigende woorden.
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen