zaterdag 7 april 2012

"Spirituele groei is een moeilijk pad"



Ik las deze kop vanmiddag en dacht ja, dat is idd waar.
Ik ben zelf bezig met een spirituele groei, en zo nu en dan ben ik zeer verbaasd van wat ik allemaal mee krijg, en soms lijkt het wel of er helemaal niets gebeurd.

Een vriendin van me vertelde een aantal weken geleden dat ik onwijs snel ga. En stiekem kan ik dit ook wel beamen. Als ik mezelf vergelijk met vorig jaar rond deze tijd dan ben ik een stuk verder. Ik voel meer, ik doe meer.

Van de week keek ik in het tijdschrift Frontier, hier staat een onderwerp in over kristallen schedels. Ik sla het blad open, precies op de juiste pagina.... woow daar kwam wat binnen zet. Een pagina grote foto van jade schedel kijkt me aan en ik voel z'n energie binnenkomen. Prachtig wat een ervaring.
En omdat ik toch nog twijfel.. sla ik het tijdschrift dicht en naderhand in m'n pauze sla ik het nog eens open .. en ja hoor weer dezelfde ervaring.

Vorige maand was er een mineralen beurs in Rijswijk. Ik ging hier naar toe met een vriendin. De sfeer was daar zo prettig. Ik moest mijzelf op sommige momenten gewoon weer even aarden. Anders 'vloog' ik weg...

Er naast was een poppenhuizen beurs, daar was het veel drukker, maar de sfeer die er hing was ook niet fijn, dus gauw weer terug naar de mineralen..

Ook mijn praktijk gaat lopen, een goed teken. Mensen vinden het prettig bij mij.

Ik voel me goed, ik voel dat ik op de goede weg ben. Ik heb alles losgelaten van vroeger en dat is fijn. Ik bekijk de mensen op een andere manier. Iedereen heeft wel eens iets goeds in zich.

2 opmerkingen:

  1. Het spirituele pad... op zijn minst wonderbaarlijk te noemen.

    Proficiat met je mooie blog, je plaatst mooie stukjes tekst !

    Ik heb me aangemeld om je blog te volgen ! Indien je zin en tijd hebt, ook mijn blog is er om te helpen bij de stappen die horen bij dat soms moeilijk begaanbaar pad. www.spiriactua.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.. het schrijven van teksten/blogs moet soms even pruttelen.. maar ik ga je graag volgen.

      Verwijderen