maandag 30 april 2012

Bijzondere ervaring


Afgelopen week ben ik naar de cursus de sjamaan in jezelf geweest. Het was de 3e cursus avond van 4. Een klein groepje zoals altijd. Het is ook een prettig groepje. Eerst even babbelen over van alles en nog wat onder het genot van een kopje koffie of thee.

Dan gaan we aan het werk... onder leiding van een sjamanen drum gaan we naar onze grot. Ik zie alles duidelijk, mijn grot is droog, donker maar niet eng. De trap naar beneden is van steen met duidelijke treden en linksom. Mijn geboortedatum staat er ook nog heel mooi in. Er zit een konijntje op me te wachten, en blijft daar ook. Na daar even vertoefd te hebben gaan we weer naar boven, bij de opening staat een wolf op me te wachten. Een mooi lief beest en hij geeft me wijsheid en wil vriendschap ervoor terug. 

Dan lopen we verder een pad op omhoog, maar bij mij niet recht omhoog maar een wandelpad de heuvels in. Met rechts en links bloemenvelden in de kleuren van de chakra's. Allemaal prachtige kleuren. Bij het witte veld aan gekomen gaan we weer terug en bij het groene veld (hart chakra) blijven we staan ... en nu komt het... hier komt er een engel naast me staan. Ik zie hem ook heel duidelijk en voel hem ook. Mijn hele rechterarm wordt heel zwaar. De engel slaat een arm om me heen .. heel bijzonder. Ik kreeg op dat moment ook een brok in mijn keel en de tranen achter mijn ogen. Wow wat een belevenis is dit. Ik zie het gezicht van mijn vader.

Dan lopen we weer verder, de engel bij het groene veld achter latend. Even een moeilijk moment maar het lukt toch. 
Als we weer onze ogen mogen openen dan moet ik even alles laten bezinken. Het lijkt achteraf wel of ik het een aantal dagen heb moeten laten bezinken. Wat een mooie ervaring.

Gisteren ging deze ervaring nog even door. Ik heb een aantal mensen mogen helpen met het uitleggen van hun dromen. En trok voor mezelf ook een 2tal mooie engelen kaarten: Rochelle en Crystal, en vanmorgen kreeg ik Akasha en Merlinde, ook al van die beauty's...

Ik heb op dit moment het gevoel dat ik weer erg snel ga, maar onwijs aan het genieten ben. Wat gaat er nog meer komen.. ik ben benieuwd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten