vrijdag 9 november 2012

Een droom die uitkomt ....

Ik heb al heel lang een droom... en er wordt altijd gezegd dat je je droom moet volgen. Dat is natuurlijk makkelijk gezegd dan gedaan.
Maar ook ik heb mijn droom gevolgd... samen met mijn vriendin Esther... We hebben allebei de dezelfde droom .. nl een eigen winkel. Een winkel waar je lekker rond kan kijken, waar je mooi dingen kunt kopen die ook iets voor de wereld en de medemens betekenen.
Maar ook ons eigen vak uitoefenen, we zijn beide Reiki therapeut, daarnaast doen we nog allerlei andere dingen waarbij we de mensen kunnen helpen.

Het begon allemaal vorig jaar toen we samen naar een medium gingen en die ons vertelde dat we samen iets gingen doen. Dat begon natuurlijk te kriebelen. Ook stonden er een aantal panden leeg en de fantasie ging met ons op de loop. Maar het grote probleem toen was het geld en de hoge huren die we toen niet konden betalen.
In de zomer kreeg ik van een andere vriendin een tip, dat ze een pand aan het opknappen waren. Oeps zou dat nu toch verhuurd zijn .. nee toch, ik had stiekem mijn zinnen op dat pand gezet.

Na een aantal telefoontjes kwam ik erachter dat het niet verhuurd was maar dat het opgeknapt werd.. pfff
gelukkig. Nu Esther nog terug van vakantie want ik wilde weten hoe zij erover dacht.

Alles ging opeens in een stroom versnelling, en hebben we het voor elkaar gekregen....
Op 7 november jl. hebben wij de sleutel mogen ontvangen en kunnen we beginnen met het maken van 2 behandelkamers en schoonmaken en inrichten.


Ook ons logo is al klaar en onderweg voor op de ramen. 


Nu mogen we nog leuke spullen gaan bestellen en als alles binnen is lekker inrichten en aan de gang. Eigenlijk kunnen we allebei niet wachten tot het zover is. Wordt vervolgd....

1 opmerking:

  1. Hoe staat het ondertussen met de werken? En het enthousiasme? Groetjes, SpiriActua

    BeantwoordenVerwijderen