woensdag 25 juli 2012

Een vorig leven vrijheid geven en puurheid mogen ontvangen….



Oorsuizen… ik heb er al jaren last van. De ene keer erger en heviger dan de andere keer. S. zei eens tegen me .. ga eens in contact met je oorsuizen wat hoor je dan… nou ik hoor niets. Het is duidelijk een blokkade.
Dat kun je makkelijk zelf oplossen, luister naar je gevoel en ga in contact met je blokkade… Ja moet kunnen idd maar zoals zo vaak bij blokkades kun je vluchtgedrag vertonen… en dat weet ik van mezelf. Ik heb de neiging om mij lichaam uit te vliegen als ik bij een blokkade kom.

Nadat ik er toch over nagedacht had of ik het zelf ging doen, heb ik toch maar de hulp van S. ingeroepen. Gelukkig kon het dezelfde week nog.

Als ik bij haar kom dan praten we eerst even over van alles en nog wat. Er hangt ook een prettig sfeertje in haar praktijk. Voel me er meteen eigenlijk thuis. Er branden een aantal kaarsjes en de wierook ruikt ook erg lekker. We zijn het er allebei over eens dat we mooie dingen mee mogen maken.


Ik ga op de behandeltafel liggen en eigenlijk ziet ze meteen een vrouwtje (heks) komen, maar ze ziet ook een flinke steen onder mijn voeten liggen (vandaar dat ik moeite heb met aarden).
Het vrouwtje blijkt mijn vorige leven te zijn -  ik ben een kruidenvrouwtje en haalde alles uit de natuur. Voor elke kwaal had ik een kruid beschikbaar. Maar ze zag ook een groepje tegenstanders- zeg maar mijn concurrentie.. Bij mij ging het allemaal vanzelf en de mensen waren erg blij. Mijn tegenstanders moesten er veel moeite voor doen, ze wilde er veel geld mee verdienen.

Die blokkade moest ik ruimen natuurlijk…
Ik bedankte mijn tegenstanders voor hun aanwezigheid en hun lessen die ik van ze geleerd heb. Ze mogen weer verder gaan op hun pad.. Niet iedereen ging meteen er waren een aantal twijfelaars, maar ook die gingen uiteindelijk hun vrijheid tegemoet.

Ik ben door die tegenstanders opgehangen, en er zat nog een energetische strop om mijn keel… die heb ik er afgehaald met behulp van mijn engelen, die haalden de laatste striemen weg.
(de volgende dag was mijn keelpijn waar ik de laatste maanden last van had idd helemaal verdwenen..heerlijk)


Het vrouwtje stond opeens aan mijn voeten en ze vouwden haar handen open, er straalde helder wit licht uit. Het was mijn puurheid die ik van haar terug kreeg. Wow wat een mooi gevoel gaf dat zeg. Heel bijzonder. En nu terwijl ik dit schrijf voel ik het weer… prachtig.
Ik bedank het vrouwtje voor haar wijze lessen en geef ook haar haar vrijheid terug.. met een grote glimlach gaat ze haar vrijheid tegemoet…

 

Opeens verschijnt Jezus aan mijn voeten. Hij vouwt zijn handen open en daarin zit het prachtige blauwe christus licht. Dit is zo bijzonder.. en heftig, dat moet je voelen om het te begrijpen.. Ik mocht het christuslicht ontvangen.. Daarmee wilde hij zeggen dat ik net als hem ook een healer ben.
De tranen stonden in mijn ogen hoe bijzonder dit was om mee te mogen maken. Echt een heerlijk gevoel…

Uiteraard bedank ik hem voor dit prachtige cadeau.
Dan komt er opeens uit het niets een alien aanlopen en legt een madeliefje naast me neer.  Zo schattig..

* even tussendoor een leuk weetje over het madeliefje:
Symbolisch
Het madeliefje geldt als symbool van de godin Ištar en komt als zodanig veelvuldig voor op de Ištarpoort, een oude stadspoort van Babylon uit 575 v.Chr..
In Keltische sagen wordt de bloem de magische eigenschap toebedeeld dat deze het groeiproces kan stilleggen. De fee Milka zou de zoon van de koning stiekem madeliefjes te eten hebben gegeven, waardoor hij nooit volwassen zou worden.
Het geldt in de christelijke traditie als symbool voor maagdelijkheid en daarmee samenhangend voor Maria. De bloem kreeg faam toen het werd opgenomen in het wapen van Lodewijk IX van Frankrijk, tezamen met de lelie. (bron wikipedia)

Nadat de sessie is afgelopen voelde ik mezelf een beetje zweven. Het voelde helemaal licht. Dit gevoel heb ik een aantal dagen gehad.

Ik weet nu wat mijn Zielenpad is en dat ik dat mag gaan doen. Mijn praktijk gaan inrichten op wat ik echt wil -> werken met kruiden en voeding.
Hoe ik dat allemaal ga inrichten dat komt vanzelf wel. Als ik nu ergens loop zie ik steeds meer kruiden die ik herken. Zo mooi…

Nog steeds is mijn wens om een mooie praktijk met winkel te hebben, maar ga me nu ook richten op de werking en verkoop van kruiden en de remedies ervan…
Bach Bloesem is daar zeker een deel van…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten