zaterdag 20 april 2013

Meditatie met Orion



Het zou een speciale avond worden deze meditatie avond. Alleen om het feit dat er 10 kristallen schedels van mij mee wilden dit keer.
Nadat iedereen op zijn plekje zit en lekker geniet van een kopje thee met boterkoek erbij gaan we beginnen.
We mogen reizen naar Orion, dit omdat er een prachtige 4 kg bergkristallen schedel genaamd Orion ook van de partij is. 
Eerst even goed aarden, aura schoonmaken en dan via een prachtige witte straal reis ik naar Orion. Daar aangekomen, land ik op een mooi grasveld met hier en daar een bloemetje (lijken wel madeliefjes) en als ik naar links kijk zie ik heuvels en bomen.
We mogen contact leggen met dat wat we tegen komen. Ik kom iemand tegen en zie hem heel duidelijk voor me. Hij loopt op me af en neemt me in zijn armen; het voelt als thuiskomen. De tranen stromen over mijn wangen. Wat is dit mooi en wat een heerlijk gevoel. Hij blijft ook bij me gedurende de hele reis.


Als ik de vragen stel waar ik heel graag antwoorden op wil dan krijg ik ze ook. Ze zijn nogal heftig maar bevestigend. De eerste vraag is niet leuk - ik ga hier ook niets over schrijven- maar gaat wel gebeuren en voor de zomer. De tweede vraag ging over een huis, die komt er ook maar nadat het eerste gebeurd is. Waarschijnlijk halverwege de zomer. De derde vraag komt ook maar pas nadat vraag 1 en 2 zijn gebeurd. En dat is wel heel mooi. 

Verder mogen we cadeautjes ontvangen: en ik zie mijn cadeautjes recht voor mijn gezicht. Het is een kristallen traveller schedel en een sleutel.


De traveller skull komt komende week al naar me toe en de sleutel staat voor een huis. 
Toen was het tijd om terug te keren naar het hier en nu. Afscheid nemen van Orion was bijzonder vooral omdat ik giga spin stond te aaien over zijn hoofd .. iets wat ik hier normaal echt niet doe. De terugreis was ook bijzonder, het stralende witte licht klapte boven mijn hoofd stukje voor stukje naar binnen tot ik weer terug was. 


Het was een prachtige mooie reis, die ik veel vaker maken wil. Hele mooie ervaring om het op deze manier mee te mogen maken.....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten